Boekrecensie Manifesteren voor beginners - Astrid Carvel

Wendy • nov. 02, 2022

Recensie over Manifesteren voor beginners

Trek het leven aan dat jij wil met dit boekje over de kracht van manifesteren! Het universum is bereid je te geven wat je wil, als je er zelf klaar voor bent om de juiste stappen te zetten. Of je nu je soulmate wil vinden of je droomcarrière wil verwezenlijken, aan de hand van de tips en technieken in dit boek leer je hoe je je gedachten en energie op je doelen richt en ze zo realiseert. Ontdek wat manifesteren precies inhoudt en hoe je er zelf mee aan de slag kan met behulp van de wet van aantrekking en visualisatie. En onthoud: vraag, geloof en ontvang!

Het is een fijn handzaam boek wat goed in je tas past.  De inhoud is kort n duidelijk, je ziet in 1 oogopslag wat je kunt verwachten. Je leest over de achtergrond van manifesteren en hoe het bekend is geworden bij het grote publiek. Daarna ga je verder in hoe het voor je werkt en hoe je het het beste aan kunt pakken. Er worden verschillende tips gegeven en methodes uitgelegd waarmee je al meteen aan de slag kunt.

De teksten in het boek zijn kort en duidelijk. Er wordt een titel gegeven en dan wordt er ook meteen uitgelegd wat ermee bedoeld wordt. Mocht je iets specifieks opzoeken dan is dit boek erg handig. Door het formaat is het ook een boek wat je makkelijk mee kunt nemen, of op een plek kunt bewaren waar je er elke keer weer in kunt kijken. Dit zorgt ervoor dat je er ook bewuster mee bezig gaat zijn en dat je je er constant van bewust bent.

Het is een mooie handreiking over wat je met manifesteren kunt, het is erg geschikt voor beginners. Je  kunt hiermee je eigen pad bewandelen en  zorgen dat het universum achter je staat.

Mocht je nog op zoek zijn naar een leuk cadeau voor iemand die speciaal voor je is. Dan is dit boek zeker een aanrader!

Manifesteren voor beginners - Astrid Carvel